الزمالك يشكو الترجى التونسى ومولودية الجزائر للكاف ومهيب عبد الهادى ينقذ طارق السيد من فضيحه

2021/04/ 4
63 725 عدد المشاهدات

#قذائف_اسامه #احمد_اسامه #الاهلى
حسابى الشخصى تويتر
twitter.com/ebnosamaaa
حسابى الشخصى فيس بوك
facebook.com/ahmed.ossama.no1

تعليقات
  • كشفت اليوم الخميس، وسائل إعلام مصرية أن الاتحاد الإفريقي لكرة القدم، طوى بصفة نهائية صفحة مباراة الترجي التونسي ومولودية الجزائر ضمن الجولة الأخيرة من منافسات دوري رابطة أبطال إفريقيا. وحسب موقع "صدى البلد" المصري، فإنه لا يوجد أي ردة فعل من الكاف بشأن الجدل الذي أثير حول مباراة الترجي والمولودية، خاصة وأن مراقب المباراة لم يقدم ما يفيد بوجود تلاعب في المباراة وهو ما أدى إلى اعتمادها وبات الزمالك خارج السباق. وكان نادي القلعة البيضاء قد أبدى انزعاجه من مواجهة الناديين والتي وصفها بغير الرياضية من خلال وجود تلاعب فيها بعد انتهائها بالتعادل بين الفريقين وهو الأمر الذي أدى إلى إقصاء ممثل الكرة المصرية.

    med ben ahmedmed ben ahmed22 أيام قبل
  • من أين تفهم

    Wafay MohamedWafay Mohamed24 أيام قبل
    • أنت اكيد اهلاوى

      Wafay MohamedWafay Mohamed24 أيام قبل
  • عفارم عليك .شكرا لموضوعيتك النبيلة.تونسي مز من هنا

    Samy KhouiniSamy Khouini25 أيام قبل
  • لو شكينا دول المغرب العربي بكم للكاف في بلادكم لخسرتم الكؤوس الافريقية و البطلات ، احشموا يا ابواق النفاق ، عيب المغرب العربي كبير و بعيد و شهم و رجالة في السراء و الضراء ، رد عليكم الترجي بصاعين 2004 .

    Seid MoussSeid Mouss25 أيام قبل
  • الشكوى لغير الله مذلة يا كرعين المعيز كنتو نحيتو البمبرز ولعبتو زي الرجالة ياشماتة ابلة بليلة فيكو 🤣😂🤣😂🤣🤣

    samta dzsamta dz25 أيام قبل
  • لا إله إلا الله محمد رسول الله صلى الله عليه و سلم .ليگن في علم الجميع .ان ألزمالك خسر االتأه‍ل عندما تعادل مع المولودية وفاز عليه الترجى فى مصر .إنته الجدال

    سلام إسلامسلام إسلام26 أيام قبل
  • Ma

    محمود نصارمحمود نصار26 أيام قبل
  • دعوة محمد ابو تريكة الذي اتهمه مرتضى بالارهاب. و اشتكى محرز و الدراجي للعدالة المصرية و كانه رئيس مشؤول عن القارة. نحن اشتكينا الحكم اديلايد الكاف ماذا فعلت و النتيجة تسببت في خصم النقاط و تجاوزتها نيجيريا التي تغلبت عليها الجزائر مرتين . لماذا لا تشتكو سمير زاهر لما ضرب فريق الوطني الجزائري. انتم تتنفسون الجزائر يوميا. خلاص المقابلة هذه مادة داسمة لصحافة مصر و سيتكلمون عنها حتى سنة2022 . لماذا لا يتغلب الزمالك على الترجي.خسر ذهابا و إيابا. لماذا لا يربح الفريق السنيغالي الملودية فازت على السنيغاليين ذهابا وإيابا و تعادلت مع فريق الزمالك في القاهرة. و تعادلت مع الترجي ذهابا و إيابا. نحن لم يتصدق علينا أحد. ليه ما تتكلموا على حارس الاهلي الذي أراد أن يضرب الحكم الجزائري انتو إيه. لو ضربه لقمنا عليكم القيامة. الملودية يا محلل ربحت مقابلتين و تعادلت في مقابلة و انهزمت في مقابلة واحدة. موتوا بغيضكم. انتم دايما تمثلون و رائعين في التمثيل مثل ما فعلتم في مقابلة الفصل في ام درمان. وهل لما لعبت الجزائر 89 في القاهرة كنتم فيربلاي و اصحاب إخلاق و رياضيين. ا متى تتغير عقليتكم الرياضية. نحن الملودية. اشتكي يا مرتضى لمن شئت .روح للأف بي اي. او للفيفا .

    Mustapha DjamelMustapha Djamel26 أيام قبل
  • الجزائر اشتكت ألمانيا و النمسا للفيفا و لكن اقصيت الجزائر و فرح لها العرب كلهم.

    Mustapha DjamelMustapha Djamel26 أيام قبل
  • ههههه يامصرين ياصحافة عار

    Jddl KdkdJddl Kdkd26 أيام قبل
  • /عندنا مثل شعبي في الجزائر يقول اللي أكل خراف الناس، يجهز خرافو.. و هذا هذا ما يحدث للزمالك ... تحياتي.

    Belghalem Ali AlgérienBelghalem Ali Algérien26 أيام قبل
  • المولوديـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة تعادلت مع الزمــــــــــــــــــــالك في القاهرة و فازت على تونغيت في السنغال اللي عجز الزمالك على تحقيق الفوز معاه في السنغال المولوديــــــــــــــــــــــــــــــــــــة فريق موش هين . شبعتونا كلام

    cemelmazri eldissecemelmazri eldisse26 أيام قبل
  • يا اسامه انتوا اوسخ واقذر نادى فى الدنيا انت نسيت لما الترجى مسح بيكوا الأرض فى نهائى البطولة اضرب يابدرى فاكر فعلا اللى اختشوا ماتوا ياقطيع خرفانى

    عادل النجارعادل النجار26 أيام قبل
  • قال رسول الله صل الله عليه وسلم كلمتان خفيفتان على اللسان حبيبتان الى الرحمن ثقلتان في الميزان سبحان الله بحمده سبحان الله العظيم

    Mohamed ElshriefMohamed Elshrief26 أيام قبل
    • this topic is about football not your allah or your religion WTF

      SpaceTimeSpaceTime25 أيام قبل
  • ياجهلوية انت ناسي عبده البقال ووزير الرياضة للي شال رئيس اتحاد الكرة عشان يعيد المباراة للي أنسحب منها الأهلي نسيت طاهر ابو زيد لما حل مجلس الأهلي لوكالة الأهرام الفاسد اتشال اثاني يوم ياراجل مصطفي يونس ابن الأهلي قال كبر مفسدة في مصر هوا نادي الأهلي ولما عادل هيكل قال الأهلي بياخد الدوري بالرشوة قال الإعلام الجهلاوي واحد منهم شوبير للي قال علي نفسة مزور بيقول عادل هيكل مجنون فعلاً حاميها حراميها

    فرج عامرفرج عامر26 أيام قبل
  • ان شالله انتم وترجي دوركم جاي

    فرج عامرفرج عامر26 أيام قبل
  • يعني انتم الشرفاء ياجهلاوية أنتم أنتن خلق الله

    فرج عامرفرج عامر26 أيام قبل
  • الترجي ليس مجبور ان يقاتل في سبيل صعود الزمالك وتعطيه فرصة ثانية ليقصيه هو في الآخر دي قمة الغباء

    Nasser MahfoudNasser Mahfoud27 أيام قبل
  • هو ده فطوطه وبتاع البليله واعلام البليله

    Huwaei Y7primeHuwaei Y7prime28 أيام قبل
  • arworlds.info/video/1J1_roOAo3eFcWs/fydyw

    عماد الدين اللمعيعماد الدين اللمعي29 أيام قبل
  • مرتجى وصالح سليم وحسن حمدي اقوى و احسن روساء مسكوا النادى الاهلى انا منت باحلم ان الخطيب يصبح ريس الاهلى اما الات اتمنى ان الخطيب يترك رياسة الاهلى و يدعم العامرى فاروق حتى لاياتى محمود طاهر صديق ابو ريدة الفاسد و ينجح مخطط طال عمره السيطرة على النادى الاهلى

    Essam elden FahmyEssam elden Fahmy29 أيام قبل
  • بتحطو نفسيكو فمواقف بيخااااااااااااااا....ليه. متعملو زي الاهلي.فريق بيكسب على طول ولو مكسبش ما يزعلش و مايقرفناش بالهبد بتاعتو

    Debbabi SofieneDebbabi Sofiene29 أيام قبل
  • هو ليه الزملكاويه ما يطلبوش من المولودية انهم يتغلبوا عشانهم ؟ كده كده مافيش كرامه وبعدين هما فازوا ع المولودية ف الجزائر معنى كده أن المولودية فوتلهم المباراة ؟ ولا هما كانوا فوتوا للترجى لما فرقع لهم ف مصر زهقت ياخى عمرى ٦٠ سنه وانا بستحمل كم الغل والكدب بالغباوة

    Markos ShawkyMarkos Shawkyأشهر قبل
  • بعد هزيمة الزمالك من الترجي ذهاب و عوده يبكي الزمالك للترجي و يرجوه بالفوز علي المولوديه لكي يصعد معه أين كنتم و الترجي يهزمكم ذهاب و عوده فضحتونا الله يفضحكم .

    RAFEQ ALLAMRAFEQ ALLAMأشهر قبل
  • والله واقسم بالله كل همكم الزمالك ومشكلتكم الزمالك وانتو اوسخ فريق نفسي تروح اسماعليه وله السويس وله المصري وله المحله وتقولهم انا اهلاوي

    Tarek Mohamed AlyTarek Mohamed Alyأشهر قبل
    • تسلم ايدك الناس دى جلدهم تخين وقطيع خرفانى

      عادل النجارعادل النجار26 أيام قبل
  • انت كل همك ومن جواك عايز الزمالك يخرج

    Tarek Mohamed AlyTarek Mohamed Alyأشهر قبل
  • انت مالك ومال الزمالك ولما يطلعوا يتكلموا عن الاهلي تقعدو تعيطوا وتحسسونا انكم اشرف ناس يعني انتو اشرف ناس بزمتك انت مقتنع كده ولو هتتكلم علي بهاء ااقولك اسقاطك غير مقبول وده كلام مستفز ولو انا اعلامي زملكاوي اقسم بالله هطلع اشطفك علي الهوا وعندي ليك زلات كتير انت وفرقتك الشريفه المحترمه

    Tarek Mohamed AlyTarek Mohamed Alyأشهر قبل
  • اعلام مين يابني ده الاعلام كله بتاعكم الدفاتر دفاترنا والورق ورقنا

    Tarek Mohamed AlyTarek Mohamed Alyأشهر قبل
  • الزمالك لن تمر، الترجي والمولودية في الدور القادم۔ محب للترجي ، والاهلي محترم ، والزمالك باي باي ۔

    Maiti MohsenMaiti Mohsenأشهر قبل
  • ههههههه جالك يوم يتارك الصلأت هههههه الترجي غووووول

    housin naghmouchihousin naghmouchiأشهر قبل
  • البادي بالبادي والبادي اضلم مسيرة الزمالك إنتهت حتى يتعلم Fair Play

    Moncef BninaMoncef Bninaأشهر قبل
  • ربنا يوفقك ويكرمك يا رب

    أم رحمةأم رحمةأشهر قبل
  • الترشي ممكن يديرها لكن المولودية ليست فريق يرضى بالهدايا...ودادي حر اتمنى فوز المولودية و التأهل اول المجموعة...اما الزمالك فهي جنت على نفسها وحطات راسها في هذا الموقف ..

    Azize OuizouAzize Ouizouأشهر قبل
  • كلامك واقعي جدا ومحترم ...الترجي لن يموت لاعبيه من أجل صعود الزمالك ..🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿

    ياليتني كنت ترابياليتني كنت ترابأشهر قبل
    • كل لاعبي الترجى رايحين يبحرو يوم السبت وفي المساء هم ظيوف المولودية في جربة

      Abdel HidriAbdel Hidri28 أيام قبل
  • محترم محترم لأبعد الحدود يا اسامه

    ayman Georgeayman Georgeأشهر قبل
  • محدش بينسى

    الشيف محمد رجبالشيف محمد رجبأشهر قبل
  • والله انتا جاحد يا اخي انت جبت من الاخر

    momen mohamedmomen mohamedأشهر قبل
  • نادي التفويت بيتكلم عن الشرف يارب الترجي يفوت الماتش

    Mohamed YousryMohamed Yousryأشهر قبل
  • اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين عدد خلقك ورضا نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك

    Mostafa SroorMostafa Sroorأشهر قبل
  • الله عليك يا بو حميد حقن مضادات حيوية لعلاج المرضي من الأمراض المزمنة بس يارب يتعالجو

    Hazem HosnyHazem Hosnyأشهر قبل
  • بارك الله فيك اخي العزيز

    nasser mohammed Sayednasser mohammed Sayedأشهر قبل
  • الله يباركلك

    Kāręęm ḾoĦắmęđKāręęm ḾoĦắmęđأشهر قبل
  • 🌹🌹🌹

    مروة سيدمروة سيدأشهر قبل
  • المثل بيقول:"علم فى المتبلم يصبح ناسى" جدوكيمو.😃😃

    Kamal KamelKamal Kamelأشهر قبل
  • Remove the background music. It's awful

    Amr BakirAmr Bakirأشهر قبل
  • الزمالك ماشية معاه زى لما اخد الكنفدرالية من سنتين ..فى ماتشات كتييرة اوووى كسبها ظلم وصعد للنهائى ظلم

    Mosa MahrosMosa Mahrosأشهر قبل
  • اكتر 2 انا منتظر رجوعهم محمد محمود ومحمود متولى

    Mosa MahrosMosa Mahrosأشهر قبل
  • باشا باشا يعني عظمه على عظمة من الناس المحترمين وقليل ما هم

    خالد طهخالد طهأشهر قبل
  • جمهور الزمالك راضعين من جاموسة واحده تلاقى كلامهم دايما بالباطل حتى لو بينهم بلاد

    علي زلطعلي زلطأشهر قبل
  • أقسم بالله بأعمل اللايك قبل ما أتفرج ❤ بجد ماشاء الله عليك وعلي فارس وجهة مشرفة لينا كجمهور ❤❤🦅 بس الصوت للأسف فيه تقطيع كتير 😐

    Marihan MuhammedMarihan Muhammedأشهر قبل
  • أنت أنسان صادق

    Mhamed MhamedMhamed Mhamedأشهر قبل
  • أول مرة أشوف مصري مش متحيد لك كل التقدير

    Mhamed MhamedMhamed Mhamedأشهر قبل
  • مهما كانت الاسماء لا توجد اخلاق ولا احترام لانفسهم وخلي ابناهم تشوفهم عرايا من القيم

    Alaa GhalyAlaa Ghalyأشهر قبل
  • وسبحان الله ان الله لايصلح عمل المفسدين دائما ماينسون ويعترفون بسلوكهم السئ وتفويتهم لعنة الله علي من لايلعب لعب نظيف

    shady bakkarshady bakkarأشهر قبل
  • يااسامه ياولدي هذا النادي تاريخه اسود في التفويت ولا ننسي حتي جمهورهم ورايه انه يسعده اكتر هزيمة الاهلي وليس فوز الزمالك وكما قلنا سابقا انها جينات تورث من جيل لجيل

    shady bakkarshady bakkarأشهر قبل
  • !!!!!lمش حضرتك مهدى بن عبيد اتوقف او حضرتك اناسى

    نصرة نبينا محمد رسول اللهنصرة نبينا محمد رسول اللهأشهر قبل
  • بصراحة برنامج جميل ولا يوجد به شتم سب وانما نقد بادب واحترام لكل من يتطاول على النادى الاهلى بارك الله فيك

    منوعاتمنوعاتأشهر قبل
  • الزمالك كالعاهرة بت . . نا . . من طوب الارض وبعين قوية وسط الشارع احلي من الشرف مفيش بصوت المرحوم توفيق الشنب 😅😅😅

    محمد حبيبيمحمد حبيبيأشهر قبل
  • التسجيل فيه تقطيع

    mohamed ramadanmohamed ramadanأشهر قبل
  • الاهلي حياااااة

    ياسر رضوانياسر رضوانأشهر قبل
  • أحلي حاجة يا أستاذ أحمد إن أنت بتقول كل اللي بيدور في ذهننا...وبصراحة بتعجبني طريقتك في تناولك للأمور اللي بتعبر عن ثقافتك واخلاقك العالية والموضوعية

    Ahmedseada7777 NasrAhmedseada7777 Nasrأشهر قبل
  • برنس اليوتيوب والفضائيات

    سلام يا صاحبيسلام يا صاحبيأشهر قبل
  • حقنة شرجية🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    essam lashenessam lashenأشهر قبل
  • تحياتي لكم اهلاوي وافتخر

    Ibrahim HasanIbrahim Hasanأشهر قبل
  • بالتوفيق مزيد من النجاح من سيدى جابر الشيخ اسكندرية ولا ننسى حلم الجماهير الأهلاوية واللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين ويارب الشفاء العاجل لكل مرضانا ومرضى المسلمين وارحمنا وارفع عنا الوباء والغلاء وولى امورنا خيارنا

    Hassan AmanHassan Amanأشهر قبل
  • الزمالك والسكه الحديد ١٩٩٣ يا اسامه فوت الماتش ليهبط المقاولون

    اجيا صموئيلاجيا صموئيلأشهر قبل
  • ♥️🦅♥️ #الأهلي_المصري أفضل نادي في الكون

    Hamada ELkassasHamada ELkassasأشهر قبل
  • يا برنس الاتيوب اقسم بالله العظيم إنت إنسان محترم افضح الكلاب دول لأنهم مبيختشوش ولا عندهم استحياء ابدا

    Sayed Abonasra123Sayed Abonasra123أشهر قبل
  • بحبك لأنك غيور على النادى الأهلى العظيم بحب ثقافتك وأدبك الجم واحترامك وحفاظك على هيبة النادى الأهلى

    Semsem ShehabSemsem Shehabأشهر قبل
  • يا حراااااق

    احمد ماهراحمد ماهرأشهر قبل
  • انت محلل ممتاز بس جواك كمية حقد كبيرة ٠٠ ربنا يهديك

    علاء حسينعلاء حسينأشهر قبل
    • الحقد ده انتوا اللي تعرفوه وبعدين ايه اللي جايبك هنا عندنا متروح للفرفور ولخفيفي بتوعكوا سايبهم وجاي تقارف فينا ليه

      ياسر أحمدياسر أحمدأشهر قبل
  • بالذمه مش مسخره؟ الزمالك يفوت للصفاقسي فيخرج الترجي و يشاء السميع العليم إن الزمالك يتغلب من الصفاقسي رايح جاي للعلم معين الشعباني مدرب الترجي كان بيلعب و قتها و حضر المسخره ال حصلت من الزمالك مع الصفاقسي.

    He MaHe Maأشهر قبل
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ... الله يعطيكم العافيه

    أبوشهاب 2000أبوشهاب 2000أشهر قبل
  • استاذ اسامه هذه الايه تنطبق على الزمالك قال تعالى اتاامرون الناس بالبر وتنسون أنفسكم

    Tarek SolimanTarek Solimanأشهر قبل
  • الوحيد الذي لا يتحدث عن اللايك و الشير و زر الجرس 👌🏼 احسنت يا أوس.أوس ❤️

    Argon NabilArgon Nabilأشهر قبل
  • هي الحلقه كلها عن الزمالك.متخلينا في الاهلي

    عمر محمدعمر محمدأشهر قبل
  • الزمالك مثل كل النصابين لا يطلب العدل الا لما يكون في الوضع الاضعف

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoudأشهر قبل
  • الزمالك نادى بهاء، واكتر، سيناريو مباراة السلة، كان تحضير لتهدئة جمهورهم لو مكسبوش المولودية والوزير كان مجهز لجنة بهائية وسيتم تعيينها بعد الخروج الافريقى او الهزيمة من الاهلى أيهما اقرب

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoudأشهر قبل
  • الزمالك لن يخاطب الكاف بمراقبة الترجى ، زى مستندات نادى القرن، واخدين عالهيصة

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoudأشهر قبل
  • الله يفتح عليك

    ابو على هلالابو على هلالأشهر قبل
  • اعتقد ان الترجى تعمد الهزيمة من تونجيتس وسيخسر أمام المولودية ليس لاقصاء الزمالك ولكن ليتجنب الاهلى فربع النهائى والوداد هيعمل كدا فالجولة السادسة الاهلى الفريق الذى لا يحب احد مواجهته

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoudأشهر قبل
  • يا اسامة، خف عالزمالك، هو ناقص يا رب يتاهل عشان يتلهى فمراجيح أفريقيا وكمان عشان نضمن العاشرة

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoudأشهر قبل
  • احمد اسامة هداف جمهور الاهلي 👍👌🦅❤️

    Nivan AlyNivan Alyأشهر قبل
  • من أشعل نيران أزمة الترجى ٢٠١٨ مرتضى بلسان صبيه الذليل غندورة وباقى الإعلام وقف عالحياد خائفا من السباب

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoudأشهر قبل
  • معلول و الشناوى مؤثران، لكن الاهلى لم يتحسن الا بالصفقات الشتوية ٢٠١٩ والدور الاكبر للسيطرة المطلقة محليا وأفريقيا لحمدي فتحى وديانج

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoudأشهر قبل
  • يا عم الحاج هو الزمالك مش هيفوز فى المباراه القادمه علشان متعوده دائما

    ناصر عبدالنور السوهاجىناصر عبدالنور السوهاجىأشهر قبل
  • استاذ احمد مساء الخير منور كالعاده اتمنى من حضرتك تضبط جودة الصوت عشان تكتمل متعة الحلقات

    Abdelrahman rabieAbdelrahman rabieأشهر قبل
  • ممكن يكون التعادل هو الحل الاقرب الترجى والمولودية لا تاذيني و لا اذيك زى ما حصلت كتير جدا فرق شمال افريقيا بتعرف تخرج بالنتيجة اللى عايزينها

    Amr AdelAmr Adelأشهر قبل
  • يا اسامة فى ماتش الزمالك والصفاقسى كان التعادل يكفى لصعود الترجى وكان لابد من فوز الصفاقسى ليصعد ومع ذلك فاز على الزمالك فى القاهرة برغم خسارته فى تونس

    Elsayed AmerElsayed Amerأشهر قبل
  • وهو الزمالك ضمن أنه يغلب تونجيث

    Elsayed AgagElsayed Agagأشهر قبل
  • الله ينور عليك

    khaled shamandykhaled shamandyأشهر قبل
  • ليه الكلام بتاع الزمالك مش بيطبقوه على نفسهم و على الاسماعيلى اما بيفوتو لبعض علشان الاهلى لا ياخد البطولة - لكن اذا كنت زملكاوى افعل ما شئت - عجبت لك يا زمن

    Milad BadryMilad Badryأشهر قبل
  • الله ينور عليك.. فكَرهم العالم اللى عمرهم ما يعرفوا الفير بلاى

    منوعات أبوتراب AbaTorabمنوعات أبوتراب AbaTorabأشهر قبل
  • احسنت

    Mahmoud RoshdyMahmoud Roshdyأشهر قبل
  • رائع كالعاده 💪💪💪

    se Elsayedse Elsayedأشهر قبل
  • رقبه الزمالك ف ايد كل إلانديه هي بتحدد مصيره فرقه عره زمالك العار

    Mahmoud HassanMahmoud Hassanأشهر قبل
  • البليلة يفكروا ان الكل بيفوت زيهم

    Helmy EldowenyHelmy Eldowenyأشهر قبل
  • شابوه اسامه انت كادر اعلامي اهلاوي محترم سلسال المنيسي يسمسم يااهلاووووووي👍👍

    Ahmed AdelAhmed Adelأشهر قبل
  • ممكن يخسروا المباراة و نفس الوقت الترجى يفوز

    Wafaa AbdoWafaa Abdoأشهر قبل
    • لا يروحي مانسين 2004 مش نتقام منكم

      تونــسي.- 1919iتونــسي.- 1919iأشهر قبل
  • مش لما يفوزا الاول فى مباراتهم

    Wafaa AbdoWafaa Abdoأشهر قبل
ARworlds