الطموح خايب الرجاء والعقوبات المنتظره ضد امام عاشور واعتراف احمد مجاهد باحقية الاهلى للبطوله

2021/04/12
49 511 عدد المشاهدات

#قذائف_اسامه #احمد_اسامه #الاهلى
حسابى الشخصى تويتر
twitter.com/ebnosamaaa
حسابى الشخصى فيس بوك
facebook.com/ahmed.ossama.no1

تعليقات
  • جمال عبد الحميد لما أتجوز رقاصة وهو لاعب فى الزمالك ، فيه حد عاقبه على ده ؟ ده يمكن كمان يكونوا باركوله على الجواز ''الميمون'' 😜

    Osama ElkadyOsama Elkady15 ساعات قبل
  • ابن عاشور عيل فعلا مشافش خمس دقايق تربية لان الوالدة مكانتش فاضية

    سيد حسنىسيد حسنى22 أيام قبل
  • يعاقبوه ازاي يا باشا دي زريبة

    Mohamed SabryMohamed Sabry24 أيام قبل
  • اجلوا مباراة الاهلى والزمالك لان حيكون هناك مجازر بين الجمهورين بسبب امام عاشور جماهير الاهلى مولعه نار وفى منتهى الغضب لاهانة ناديها ورموزه من امام عاشور جماهير الاهلى لن تسكت وحتولع الدنيا الا اذا تم شطب امام عاشور نحملكم جميعا المسئوليه كاملة

    الاهلي فوق الجميعالاهلي فوق الجميع24 أيام قبل
  • احنا المفروض متستغربش من الاشكال اللى بتتربى فى نادى الزمالك ده ليس مجرد الا تكمله لمرتضى وشيكا وميدو والغندور الخ الخ الخ الزمالك مدرسه السفاله والانحطاط

    Amr MangoudAmr Mangoud24 أيام قبل
  • ما تحترم نفسك شويه يا مهزء انت كل شويه تقول الولد دا الولد دا انت عبيط ولا ايه الولد دا لو شفته في الشارع هتجري تتصور معاه بطل هبد والنبي

    ابو جابرابو جابر24 أيام قبل
  • ‏ومع هدوء فجر ١ رمضان ♥️ "اللهُم ارزقني حظ الدنّيا ونعيم الآخرة ويسرلي كل أمر عسير ، يارب إني أسألك دعوة لا تُرد ورزقاً لا يُعد وباباً إلى الجنّة لا يُسد ، امنحنا يا الله راحه لا تٌفارق تفاصيل أيامنا أبداً ، اللهم كُن لأمنياتنا مُجيبًا ولضعفنا سندًا ولإنكساراتنا جابرًا يا الله"

    Sameh Al KhadashSameh Al Khadash24 أيام قبل
  • يافخر الاهلويه هم كارهون لأنفسهم فما بالك كرههم لغيرهم وجيل بيسلم جيل في عدم التربيه هدول نادي التخلف

    عزمي نورعزمي نور24 أيام قبل
  • هوالبندارى حيحكم بايه هههههههههه ولاشئ

    Fawzy HamedFawzy Hamed24 أيام قبل
  • كل مسئولى الزمالك مرتضى منصور

    Fawzy HamedFawzy Hamed24 أيام قبل
  • 🌜🎉🎆الاهلى فوق الجميع

    بلقيس بلقيسبلقيس بلقيس24 أيام قبل
  • كان معاه برضه الواد اللي اسمه أحمد عيد

    أحمد الزينيأحمد الزيني24 أيام قبل
  • يا احمد بعد اذنك اسمو ايمان عاشور

    Abdo AskerAbdo Asker24 أيام قبل
  • كالعاده لايك قبل ما نشوفو الحلقه .. تحياتي لاحمد اسامه الخلوق 😍😍

    Saeed KhalilSaeed Khalil24 أيام قبل
  • الطموح كايدكم

    زياد صندوقةزياد صندوقة24 أيام قبل
  • شايفين كل الخروج عن النص بالعكس صعدة

    طارق محمد محمود ابوالنجاطارق محمد محمود ابوالنجا24 أيام قبل
  • رد على سيف زاهر وعمرو الدايردي يا ريت يا احمد حلقة اليوم مع علاء عزت

    طارق محمد محمود ابوالنجاطارق محمد محمود ابوالنجا24 أيام قبل
  • كل إناء ينطح بما فيه

    Saeed AbotalebSaeed Abotaleb24 أيام قبل
  • انتم عارفين الواد دة عمل كدة لية .لانة عارف انة فى مكان محترم .لو كان عمل نفس التصرف فى نادى اخر كانوا !!!!!!!!

    Mourad RossalMourad Rossal24 أيام قبل
  • ياعم اسامة .دة لاعب فى الزمالك تمامةكدة

    Mourad RossalMourad Rossal24 أيام قبل
  • الموضوع ليس اللعب المهم الساده المستشارين الذين يمثلون القضاء

    ENG MOSTAFA HASSAN55ENG MOSTAFA HASSAN5524 أيام قبل
  • من أمن العقاب أساء الادب

    اسماعيل السجاناسماعيل السجان24 أيام قبل
  • كل سنه وانت طيب يا اسامه 🌹

    ABO MALAKABO MALAK24 أيام قبل
  • ده نادي زريبة مش بس بوابين

    مودي الجيزاوي لديكورات الجبسمودي الجيزاوي لديكورات الجبس24 أيام قبل
  • يسلم لسانك

    elomda adel farahatelomda adel farahat24 أيام قبل
  • دة نادى زباله و لاعيبه وسخه عديمه الربايه عايز ايه من لاعب الكابتن بتاعه شيكابالا

    Magdy ArafaMagdy Arafa24 أيام قبل
  • زي ما ضغطوا على الإعلام في موضوع كهرباء لازم نضغط على الإعلام وعلى الإتحاد وعلى اللاعب لما نجبرهم على العقاب أو تدميره رياضياً

    Ragb ShahinRagb Shahin24 أيام قبل
  • تربية زبالة وبيلعب فى نادى زبالة يبقى ريحتة معفنة زى زمايلة فى الزبالكة

    Yosru ArnosYosru Arnos24 أيام قبل
  • أحمد مجاهد شخصيه مغروره ولا يجب أن يكون في موقع المسئوليه،

    Mohamed AlsaeedMohamed Alsaeed24 أيام قبل
  • إمام عاشور عيل بلطجي يجب أن يحاسب حساب عسير لان الأفندي واخد شيكابالا قدوه له، على رأي المثل أوسخ من.... الا........،

    Mohamed AlsaeedMohamed Alsaeed24 أيام قبل
  • يا أبو حميد هو بدأ الجمهور يهاجم ويجعل منه فعايز يبتدي يكسب شعبية تاني مع الجمهور فطبعا دي الطريقة السريعة مع جمهور الزمالك نفس طريق شيكابالا الزراعي إلى قلب جماهير الزمالك هو شتيمة وزم الاهلي

    Mohamed ArafaMohamed Arafa24 أيام قبل
  • دائمآ الزمالك بيكافئ اللاعب المنحرف الشتام المنفلت برفع العقوبات الموقعه عليه او يصرف له مكافأة إجادة سوء أخلاق

    Zakaria MaalyZakaria Maaly24 أيام قبل
  • لاعب حقير وسافل ومجرم وعديم الآدب مثل النادى المهزأ الذى يلعب فيه

    سيد حمـدانسيد حمـدان24 أيام قبل
  • ياريت ادارة الاهلي تقدم شكوي ضد امام عاشور في النيابة

    Waleed mohamedWaleed mohamed24 أيام قبل
  • اكيد لاعيب زى ده حضر موقعة الاتوبيس و البنزيمة وشاف الاخلاق و كيفية التعامل من الادارة لازم يطلعو بالطريقة دى واكيد الادارة زى ما قولت اكيد عاملة مش شايفة و لا هتبص عشان مصلحتها يبقي هتلاقي اخلاق فين الدنيا مصالح في ادارات الزمالك يا عزيزي

    Bedo MattaBedo Matta24 أيام قبل
  • أستاذ احمد ممكن تقولى ميعاد الاهلى خط احمر فى رمضان وكل سنة وانت وكل الأهلاوية بخير وسعادة

    Salwa MareySalwa Marey24 أيام قبل
  • أبني وحبيبي أسامة أولا كل عام وأنت وأسرتك بكل خير أعاده الله عليكم بالخير واليمن والبركات ثانياً أتمنى أن الأهلي يشتكي هذا الحشرة إمام عاشور للنيابة وليس لإتحاد السبوبة

    ماهر صابرماهر صابر24 أيام قبل
  • حكايه. عقاب ايمان عاشور من الزمالك دي اكذوبه عشان ينزل يلعب ضد الاهلي

    Ahmed IBRAHEMAhmed IBRAHEM24 أيام قبل
  • انا اهلوي بس في كان لعيبه بزمالك محترمه زي حسن شحاته حازم امام الكبير حماده امام وابراهيم يوسف بلاش نجمع... هدا راي كاهلوي

    مصطفى ابو ناهيةمصطفى ابو ناهية24 أيام قبل
  • اشهد انك انسان محترم

    الدكتور زياد الفاسيالدكتور زياد الفاسي24 أيام قبل
  • ومين أسامه نبيه ده اللي بتعتبه عليه ده ملك التفويت يعني قلة الأصل ماركه مسجله

    رضاهما جنتي أحـمـدحـمـادهرضاهما جنتي أحـمـدحـمـاده24 أيام قبل
  • نادى الزمالك نادى الانحطاط والسفاله وقلة الأدب والوساخه وبيرضع لاعبيه كره الأهلى والحقد واسألوا البواب وشوقى السعيد واحمد عيد والغندور وغيرهم هى دى أخلاقهم وربايتهم !!!! كم انت عظيم يا اهلى باخلاقك ومبادئك

    ayman Georgeayman George24 أيام قبل
  • لقد أسمعت إذ ناديت حياً .... ولكن لا حياة لمن تنادي هذه أخلاقيات هذا النادي ... هو لم يأتِ بشيء جديد .. جميع منتسبي هذا النادي بهذه الأخلاق ...

    mahmoudgg mohamedmahmoudgg mohamed24 أيام قبل
  • ليه ادارة الاهلي متخدش موقف وتتحرك في موضوع ايمان عاشور

    ألجہنہرأل الہٰقذافہٰيٰألجہنہرأل الہٰقذافہٰيٰ24 أيام قبل
  • الجاهل طارق يحيي هو اللي مفكر المواجهات المباشرة هي ذهاب وعودة اللي سأل الاعب امك تقربلك

    ahmd hshadahmd hshad24 أيام قبل
  • حتى مذيعين الاهلي عسل ما شاء الله عليكم يا اهلاويه والله انا بحبك جدا نموذج للاعلامي الراقي تحياتي اهلاوي وافتخر

    Ibrahim ElbehairyIbrahim Elbehairy24 أيام قبل
  • ده مش نادي ،،،ده زريييبة

    A AaA Aa24 أيام قبل
  • نادي البليله طول عمرهم كده متوجعش دماغك يا ابو حميد

    الصقر ابوغانمالصقر ابوغانم25 أيام قبل
  • حاجه فاقت كل الحدود دي عيل قليل الأدب ولابد الأهلي يقف على قلة الأدب حظه أن مفيش جمهور في المدرجات كان زمانه بطل كوره من أول موقف حصل منه وبعدين يا استاذ أحمد سوال إيه أخبار الطموح

    محمد جاب الله القطعانىمحمد جاب الله القطعانى25 أيام قبل
  • الحمد لله الزمالك خد موقف اخلاقى شال العقوبة عنه وصعدته مع الفريق الاول تانى 😜😜😜😜

    saif zokasaif zoka25 أيام قبل
    • يا زملكاوي ابوك مرتضىعيان روح شوفوا.

      بلقيس بلقيسبلقيس بلقيس24 أيام قبل
  • رجاء منك ومن كل اهلاوى بلاش مقارنة بين الغالى والرخيص الاهلى كبير وغالى اوى والباقى لا يصلحو اصلا للمقارنة او التشبية

    عبدة الاعصر الاعصرعبدة الاعصر الاعصر25 أيام قبل
  • كفيت ووفيت والله.

    ما فيش أحلي منهما فيش أحلي منه25 أيام قبل
  • كفيت ووفيت.

    ما فيش أحلي منهما فيش أحلي منه25 أيام قبل
  • وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته مساء الخير والسعادة وكل عام وانتم بخير وصحه وعافيه يارب

    gamal elmahdygamal elmahdy25 أيام قبل
  • رمضان كريم وكل عام وأنت بخير يابوحميد

    محمود محمد محمود عبد الراضيمحمود محمد محمود عبد الراضي25 أيام قبل
  • اذا كان شيكا الذى سبهم ورفع حذائه وبصق عليهم هو اسطورتهم التاريخية ومرتضى اسدهم الذى سب أمهات معارضيه ورموز النادى ووصفه بصفيحة الزبالةوامر فاروق جعفر ليعترف بحصول النادى عالبطولات بالفساد ورشوة الحكام، فالمنطقى ما يفعله أمام ليكون اسطورتهم الجديده وربما يعملوا له تمثال

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoud25 أيام قبل
  • يا اس سيبك من المنطق، سفالة اخلاق أمام المتواصلة، واربط ما حدث من شيكا وحازم واوباما فماتش السلة ودفاع رئيس الزمالك واعلامه عنهم باستماتة وبجاحة وخطتهم المعدة سلفا للتغطية على ثورة الجمهور حال الخروج الافريقى من المولودية ولما تأجل الخروج دخلنا فخطة الحكام المصريين للقمة، وصبيحة الخروج الافريقى نفذ عاشور وعياله خطة سباب الاهلى لتوجيه الجمهور بعيدا عن كوارث الإدارة والمنتفعين من العزبة وأعتقد أن مرتضى عاد ليدير ويخطط من خلف الستار لأن المعنيين ليس لديهم هذا القدر من السفالة الممنهجة المحفوظ حقوق طبعها لعميد قلة الأدب العربى

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoud25 أيام قبل
  • الغريب ان ادارة نادى الزمالك مش قادره نفهم ان عدم محاسبة اللاعب الخارج عن الاخلاق حيكون تادى الزمالك هو المتضرر فيما بعد اللى مربى عيل متعود يشتم الناس حيجى يوم ويشتمك وممكن يتطاول عليك زى ماتطاول على المدرب كارتيرون ودفعه بايديه ونصيحه لادارة الزمالك اقسم بالله ما حيكون لكم قيمه ولا بطولات طول مانتم بتحموا قلة الادب ومفيش حسم اشرب بقى اديكم خسرتوا وطلعتوا من افريقيا والله انتم فى منحدر خطير ومجاهد ولا ابوريده حيفضلوا طول العمر ممكن يديلك بطوله حرام بس مش البطولات وحدها اللى بتعمل للنادى قيمه الناس اللى بيحترموا النادى اللى عنده مبادئ وثواب وعقاب وانضباط واخلاص من القائمين عليه وبامانه وضمير ..والله لايفلح عمل الفاسدين

    bashir zidanbashir zidan25 أيام قبل
  • اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا عدد خلقك ورضا نفسك وزنة عرشك ومداد كلماتك

    اشرف ياسيناشرف ياسين25 أيام قبل
  • اذا خرج العيب من نادى العيب يبقى بطولة

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoud25 أيام قبل
  • أحسنت اختيار عنوان الحلقة بعنبر الزمالك عنبر العقلاء، وهم المجانين الذين يعتقدوا انهم معزولين عن المجانين خارج العنبر

    Khaled MahmoudKhaled Mahmoud25 أيام قبل
  • سباب امام عاشور واحمد عيد وباقي فريق شباب الزمالك للنادي الاهلي. داخل النادي الاهلي. عمليه مدبره ومخطط لها لاشعال الغضب بين اعضاء النادي وحدوث اعتداء علي لاعبي الزمالك وحدوث مالا يحمد عقباه

    Mostafa RamzyMostafa Ramzy25 أيام قبل
  • تربية رئيس النادي المعزول

    badr badaerbadr badaer25 أيام قبل
  • هذا الشئ دة نكرة لايساوى الشتام اللعان لايستحق انت تضيع وقتك ولا ننزل الى مستوى هذا القذر

    tharwat godatharwat goda25 أيام قبل
  • والله عقابا ليهم مفروض يتلغي وجود النادى ده اصلا علشان بجد ده نادى كل نتاجه غير متربيييين حسبي الله ونعم الوكيل فيهم وفي ال سيبنهم كده

    Reham HassanReham Hassan25 أيام قبل
  • يا اوس نادى الزمالك كله ورموزه كلها إلا من رحم ربي مايعرفوش الاخلاق والتربية هما كانوا فى شده الفرح والانشكاح لما كان رئيس ناديهم قليل الادب والتربيه يبقى ننتظر منهم ايه

    bebo face ofbebo face of25 أيام قبل
  • الزمالك لم تنط علية هيقولك مدخلش كله مفيش فايدة

    عصام سعدعصام سعد25 أيام قبل
  • الحمد لله على نعمة تشجيع نادي الاخلاق و المبادء النادي الاهلي

    زاهر ZAHER R ZOMMOزاهر ZAHER R ZOMMO25 أيام قبل
  • نادي الزبالك نادي قلة الادب و انعدام الاخلاق جينات قذره

    زاهر ZAHER R ZOMMOزاهر ZAHER R ZOMMO25 أيام قبل
  • اقل عقاب للولد ايمان عاشور هو الشطب

    زاهر ZAHER R ZOMMOزاهر ZAHER R ZOMMO25 أيام قبل
  • يا أستاذ رجعوه للتدريبات مكافأة له بتوجع قلبك مع نادى ( البذايئ ) عكس نادى المبادئ اللى وقف مدربه لحين التحقيق يا أوس أوس أنت بتنفخ فى قربه مخرمه خروم كتير

    Abdelgalil GalalAbdelgalil Galal25 أيام قبل
  • نادي زريبه ابن حرام تربيه مرتضى منصور العار على مصر حسبي الله ونعم الوكيل دي ناس جواها قمه الحقد والغل الي جواهم من الاهلي يا جماعه والله العظيم الناس بتكره الاهلي عشان الاهلي فارق بكتير جدا والله وقسم بالله الي بيقارن الزمالك بالاهلي دول ناس مريضه وحسبي الله ونعم الوكيل

    Islam EmamIslam Emam25 أيام قبل
  • مفيش فايده هيفضلوا طول عمرهم كده

    Mamdouh KandilMamdouh Kandil25 أيام قبل
  • ما تطلبه ويطلبه غيرك من جماهير الاهلي صعب لانهم عواهر نادي العهر

    فارس مصطفي السحيليفارس مصطفي السحيلي25 أيام قبل
  • دا عيل شمال وعاوز يستعطف جمهوره الغبي

    Eng ElpopEng Elpop25 أيام قبل
  • المحترم بيكون محترم مهما كانت الظروف والوقت اهلاوي وأفتخر الحمد لله على نعمة الإسلام

    Ashraf EsawyAshraf Esawy25 أيام قبل
  • احمد مجاهد بيعمل كده علشان يشغل جمهور عن تعيين حكم مصري في مباراه القمه

    abdullah waelabdullah wael25 أيام قبل
  • السلوك الغير أخلاقي في نادي الزمالك شئ عادي متعوده دايما

    abomohamed omdaabomohamed omda25 أيام قبل
  • يا عم أسامة هو فيه كباريه بيعاقب رقاصة على أخلاقها

    Hassan Abo GaberHassan Abo Gaber25 أيام قبل
  • يا حبيبى لجنة الانضباط اساسا عاوزا انضباط وعمرها ما تقدر تطلع قرار ضد لاعب فى نادى الزبالك ده دول كلهم شويه معرضين اشكال حثاله اساسا

    ahmed Mohammedahmed Mohammed25 أيام قبل
  • يا عم امام عاشور تلميذ شيكابالا في قلة الأدب وبعدين طارق توهان طالع مع محمد فاروق يقول الزمالك البطل ولا حتي علق علي إمام عاشور

    Abdallah EidAbdallah Eid25 أيام قبل
  • المسئول الكبير اللي انتمائه يخليه يدمر الكره المصريه وسمعتها مكانه الزباله

    Mamdouh HassanMamdouh Hassan25 أيام قبل
  • دة لازم يتربي ياريت الاهلي ياخد موقف ضد الولة ابن الحرام ايمي عاشور

    حمو الطنطاويحمو الطنطاوي25 أيام قبل
  • ما تقولش لاعب ده قل اداب اهلا.وى وافتخر

    Eldsouki ElgolshaniEldsouki Elgolshani25 أيام قبل
  • اهلاوي وافتخر

    Eldsouki ElgolshaniEldsouki Elgolshani25 أيام قبل
  • احنا لية ينعقد كل شيء الحياة بسيط قوى إلا فى مصر مفيش فايده التعصب اليوم فوق الوصف

    Eldsouki ElgolshaniEldsouki Elgolshani25 أيام قبل
  • انتا مستني ايه من واحد مثلو الأعلي حمو بيكا ومجدي شطة

    الصعيدي الصعيديالصعيدي الصعيدي25 أيام قبل
  • طيب يا عم اسامة كهربا شتم الخطيب و شتم الشناوى و شتم الاهلى كان رد فعل الاهلى ايه عقاب وهمى مليون جنية رد فعل كهربا شتم موسيمانى تانى و شتم عبد الحفيظ رد فعل الاهلى ايقاف شهر فقط . مش شطب و لا حاجة رد فعل كهربا . مش بيروح التمرين و بيتمرن فى الديسكو و محدش قادر عليه من اول الخطيب لحد عامل الملابس و اللى بيكلمه من ادارة الاهلى بياخد كلام صعب و شتايم و انت عارف كده من الاخر يا اسامة امام عاشور و كهربا و غيرهم شخصيات قبيحة لا تليق بالرياضة المصرية لكن خليك منصف لو انت عاوز تشطب امام عاشور يبقى لازم تشطب كهربا .. الاتنين نفس العينة فين ايام تريكة من الاهلى و حليم من الزمالك فين ايام الكورة و الاخلاق مش الكورة و الشتايم و على فكرة اللى عمل كده مسئولية مشتركة بين الخطيب و مرتضى و الاهلى ساهم بشكل كبير فى ظهور الاشكال ده

    Brave KinGBrave KinG25 أيام قبل
  • وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

    رجب خلف الله. أولادخلف اللهرجب خلف الله. أولادخلف الله25 أيام قبل
  • شخص اهله وناديه معرفوش يربوه

    عادل فرجعادل فرج25 أيام قبل
  • وياريت النادي الاهلي يتحرك في جميع الاتجاهات لوقف هذه المهزلة والدفاع عن سمعة الرياضة بصفة عامة

    mahrous assalmahrous assal25 أيام قبل
  • مجموعة الزمالك كانت أضعف مجموعة في البطولة

    Al KanaAl Kana25 أيام قبل
  • حلقة قوية وبرنامج رائع

    Al KanaAl Kana25 أيام قبل
  • ياجماعة الخير لازم اتخاز اجراءات رادعة لتجاوزات هذا الولد وغيره من تسببوا في انحطاط الاخلاق

    mahrous assalmahrous assal25 أيام قبل
  • هل نسيتم الرقاصة زوجة لاعبهم وما فعلوه معها فى الملعب ( بلاش الأسماء)

    Salah EldinSalah Eldin25 أيام قبل
  • طال ما لا يوجد وضوح و خوف من الصوت العالي ومع وجود المظلومية ادعائها الدائم ثم مع عدم إتقان العمل و وجود الفهلوة سنجد أنفسنا نخرج من مشكلة الي اخري ودمتم

    nermin alameldinnermin alameldin25 أيام قبل
  • أحمد اضرب شيكا إيمان عاشور مجرد أمثلة بسيطة وما خفى كان أعظم لهذا النادى كلهم مرتضى وشيكا اصل واطى ولا تربية

    Salah EldinSalah Eldin25 أيام قبل
  • يا احمد بك لا تتعب نفسك مع هذه الأشكال ده مش جديد عليهم... هو واخد شيكا مثل وقدوه ويكرر نفس الألفاظ......هى دى تربيتهم و اخلاقهم المهم دور المسؤولين عن الرياضة في مصر.

    Ahmed WahbaAhmed Wahba25 أيام قبل
  • هى دى البيئة اللي خرج منها بيعبر عن تربيته

    Ahmed KhedrAhmed Khedr25 أيام قبل
  • هو بيجاهد فين كل الجهاد عنده خدمة أسياده الذين اختاروه

    Salah EldinSalah Eldin25 أيام قبل
ARworlds