خسارة الاهلى من سموحه وحكاية ظلم على لطفى وخطأ الشناوى وخالد الغندور فقط حاجات كتير

2021/04/21
44 426 عدد المشاهدات

#قذائف_اسامه #احمد_اسامه #الاهلى
حسابى الشخصى تويتر
twitter.com/ebnosamaaa
حسابى الشخصى فيس بوك
facebook.com/ahmed.ossama.no1

تعليقات
  • الاستهانة بكورونا المزعج والتعجل بالدفع بالشناوى مجاملة له سيما بعد نجاح على لطفى فى القمة خطأ وسبب الهزيمة أكرم والسولية والسماح للشناوى بلعب الفاول والأهلى كان أحسن من سموحة وهزم بشرف.

    Ahmed BarakatAhmed Barakat12 أيام قبل
  • هو الاهلي اتغلب ايه يعني من كتر الضغط بالماتشات كل يومين ماتش اللعيبة تعبت وكتر الف خيرهم

    طارق ابو شنبطارق ابو شنب14 أيام قبل
  • بتعرف فين البجاحة وقلة القيمة فين لما نكون ضربينكوا بالقضية مرتين وتطلعوا من أفريقيا هههه وملهش يومين معطينكم الثانيه وبتحفل علشان خسرنا 3نقاط اقسم بالله انك بلا مأخوذة هلفوط اووي ربنا يشفيك ياأخي يا غندور رحم امرئ عرف قدر نفسه يا أقذر اعلامي

    فُـرحً مًنِ رحًمً أّلَآلَمًفُـرحً مًنِ رحًمً أّلَآلَمً14 أيام قبل
  • استاذ احمد عوزين مواقع الاهلي تشدد الرد على الزملكاويه وبشكل شرس

    aly hamakyaly hamaky14 أيام قبل
  • أكرم توفيق فى منتهى الغباء لا بد من عمل فأول مع حسام حسن بس يعملوا فاولات هايفة أثناء المباراة طرد خير من هدف يا لعيبة بقر

    Yahya HanedYahya Haned14 أيام قبل
  • بصراحه تهديد عدم اذاعه المباراه إجراء ضعيف ،،، التهديد يكون بعدم لعب المباره طالما راعي الدوري مش بيدفع

    Essam AbdelazimEssam Abdelazim14 أيام قبل
  • التوفيق يذهب لمن يستحق ، اي ناشئ صغير افضل من عمرو السوليه

    Essam AbdelazimEssam Abdelazim14 أيام قبل
  • لا خوف علي الاهلي ورب ضاره مدافعه والقادم افضل والدوري أهلاوي ان شاء الله

    سعد الجوهريسعد الجوهري14 أيام قبل
  • هاشتاج استرجل #ياخطيب

    Walid MansourWalid Mansour14 أيام قبل
  • احنا مش مزعلنا هزيمة الاهلى فى مباراة اللى مزعلنا تفريط مجلس ادارة الاهلى فى حقنا وليه نلعب ٨ مباريات فى ٢٠ يوم٠٠٠ الخوف من اللجاى ولازم نكون اقوى

    Walid MansourWalid Mansour14 أيام قبل
  • الإعلام المصري الرياضي مذهله لا مصداقيه لا ضمير وكذب فاحش

    سعد الجوهريسعد الجوهري14 أيام قبل
  • هشتاج استرجل #ياخطيب

    Walid MansourWalid Mansour14 أيام قبل
  • معلش حظ سيء والشناوي بطل كان عايز يساعد و محدش حمي اللاعبين من عنف سموحة وهي دي الكوره

    Zeyad SamyZeyad Samy14 أيام قبل
  • لازم مجلس ادارة فوى يدافع عن حقوق الاهلى والاسف المجلس الحالى محترم ومسالم زياده عن اللزوم

    Walid MansourWalid Mansour14 أيام قبل
  • سبب عدم فوز الاهلى بهذه المباراه هو خروج ديانج مصاب

    Moneeb YousefMoneeb Yousef14 أيام قبل
  • يااحمد هو ده متنفسهم الوحيد لما الاهلى يخسر هيعملو ايه غير كده. لكن هذه الهزيمه نكدت عليا ليله ودى التانيه ربنا يكون فى عونا وننسى هذه المباراه

    Moneeb YousefMoneeb Yousef14 أيام قبل
  • سوال لحضرتك هو أنت والمحللين على القنوات بتشوفو كوره غير اللى احنا بنشوفها حرام عليكم بطلو تحرقو دمنا ايو الشناوى المفروض ما يلعبش مباراه سموحه وعلى لطفى كان يلعب علشان اعلى الثقه عنده

    Gamal AdelGamal Adel14 أيام قبل
  • هو ده الكلام الصح لازم نوقف مع الأهلي في المورة قبل الحلوة

    رجب خلف الله. أولادخلف اللهرجب خلف الله. أولادخلف الله14 أيام قبل
  • ولا يهمنا حتى لو ضاع الدورى لا يوجد فريق يفوز على طول الخط ... نفس ما قلته عطل الهجمة بأى طريقة لأن الماتش انتهى وحتى لو اخدت طرد أحسن من الهزيمة

    ميدو الأيوبىميدو الأيوبى14 أيام قبل
  • وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته الحمد لله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه كما يحب ربنا ويرضى الحمد لله حمدا كثيرا طيبا مباركا فيه كما يحب ربنا ويرضى وأن شاء الله خير وربنا هينصرنا قول يا رب

    رجب خلف الله. أولادخلف اللهرجب خلف الله. أولادخلف الله14 أيام قبل
  • أمثال خالد الطرطور ينطبق عليهم المثل : القرعة بتتعايق ب شعر بنت أختها !

    Mohamed Ali MahmoudMohamed Ali Mahmoud14 أيام قبل
  • حرام والله كل يومين مباراه حرام والله مفيش كده في العالم. كل 3 ايام مقبوله.

    Adel IsmailAdel Ismail14 أيام قبل
  • الهبدور عامل زي القرعة اللى بتتباهة بشعر بنت اختها

    Hassan Abo GaberHassan Abo Gaber14 أيام قبل
  • كلام حضرتك كله ذوق واحترام وأخلاق وحضرتك بتتكلم بعقلانيه ما شاَ الله. واحنا معاك. يا اهلي

    ابو أحمد عبدالله الصعيديابو أحمد عبدالله الصعيدي14 أيام قبل
  • استاذ اسامة عدم التركيز من اللاعبين واستغلال الفرص . هذه هي الاسباب

    Ahmed MomooAhmed Momoo14 أيام قبل
  • مش عارف الناس دى معندهاش دم ولا بتحس دايسين على وشهم فى كل حاجة وبيتكلمو مفيش دم يا اخى حاجة معفنة بس اقول اية بيحبو يتباهو بشعر اختهم

    abdo elpaahabdo elpaah14 أيام قبل
  • يا اسامة الله يخليك ما تجيب اسم الحقود دة انت بتعملة سعر وهوا ما يسوى

    راضى حسن شريفراضى حسن شريف14 أيام قبل
  • يعني لاعب مصاب بكورونا ١٠ ايام بدون تدريب مع الفرقة ويلعب اساسي تاني يوم شفاءه .. مع تألق حارس تاني دا يبقى اسمه ايه !؟

    حسام المحمدحسام المحمد14 أيام قبل
  • عظمة علي عظمة يا أسامة.. انت أول واحد بعد كل ماتش باروح اسمعه، حتي لو اتأخرت مش باسمع حد قبلك لأنك بتقول اللي نفسي أقوله بدون عاطفة و انفعال زائد، و نقدك للأهلي بحب و رغبة في المساعدة وليس لإثبات صحة وجهة النظر ، ميزتك انك مش بتمشي ورا الموجة ولا بتدور علي التريند عشان كده كل معلومة عندك بتبقي صادقة ١٠٠% ولو هاعلق علي الماتش مش هقول حرف اكتر من اللي قلته انت👏👌👍 بالتوفيق لك يا محترم و كل الدعم للشناوي اللي كان محتاج غلطة عشان يركز و ما يتغرش لكن يظل الحارس الأول و كل الدعم لعلي لطفي كحارس ثاني له كل الحب والتقدير و مصلحتنا يبقي عندنا حارسين كبيرين دون هدم واحد لصالح الآخر، و اتمني لما لطفي يلعب تاني، الناس اللي بتدعمه ما تهاجموش لو غلط لأننا مش الجمهور اللي يجننه هدف أو صدة و تهده غلطة!

    Maii Rahman مي عبد الرحمن.الأهليMaii Rahman مي عبد الرحمن.الأهلي14 أيام قبل
  • أيوة يا اهلوي احنا علي الحلوة والمرة متوعدين الله عليكم في الشد في يد بعض أن شاء الله

    Fathy HanyFathy Hany14 أيام قبل
  • اللهم صل وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

    ميادة دودوميادة دودو14 أيام قبل
  • يا أستاذي الفضل هي مش حدوت كل الدعم لي الشناوي انتو ناس غريبة لم الشناوي في أحسن حلتها تقول الله ولم يبق مش موافق تسنو السكاكين علي ارحم من في الأرض يرحمكم من في السماء الي جاي أفضل ان شاء الله

    Fathy HanyFathy Hany14 أيام قبل
  • كفايه خالد الغندور قال لاننا قرفنا منه مين خالد،الغندور ده دا اجهل اعلامى فى مصر ده ماعندوش اى ثقافه رياضيه ولا اى معلومات عن بطولات العالم ولا لاعيبته ولا حتى فى مصر وعايش على شويه الردح اللى بيردحهم على الاهلى علشان نرد ونقول خالد قال دى تفاهه منه يجب اهماله تماما

    Azza HasanAzza Hasan14 أيام قبل
  • مش مقتنع بالكلام اللي انت بتقوله علشان كدا مش هكمل الحلقة دي رأي ومحبش حد يغلط

    Lucas NopLucas Nop14 أيام قبل
  • معاك يا أهلي

    Mohamed SabryMohamed Sabry14 أيام قبل
  • الى فريق الاهلى الابطال طبعا زعلانين من الخساره ثلاث نقاط غاليين مفيش جدال ولكن مازال المشوار طويل فيه مجال واتمنى الا تتكرر مباراة التهور والاستهتار لابد من احترام المنافس والتعادل لم يكن عيب ولا عار

    bashir zidanbashir zidan14 أيام قبل
  • يا استاذ / احمد لازم الجهاز الفنى واللاعبون يغرم بما يعادل 50000$ مش علشان النتيجة الهزيمة ولكن علشان لقطة هدف سموحة الثانى نصف ملعب الاهلى لا يوجد به أى لاعب حتى الشناوى خارج المرمى ازاى الجهاز الفني يسمح بهذا المنظر هو فى فريق بيهاجم بالشكل ده ؟

    Said RezkSaid Rezk15 أيام قبل
  • طبعا مش ظلم ان الشناوي يلعب المباراة دة حارس مرمى مصر الاول وسيبك من اي حد عبيط يقول غير كدة

    faiza alifaiza ali15 أيام قبل
  • دا مش ظلم على لطفى دا ظلم محمد شريف اللى موسيمانى مابيحبوش واضح انه بيحب ويكره بدليل انه وهو على سلم الطياره قال مش عايز اليو بادجى وما اخدش ربع فرصه معاه مش بالمستوى والا اى حد عاقل فى الدنيا يقولى ان البلوه طاهر يلعب على كهربا ازاى والفرص اللى بياخدها بواليا دى لو خدها عيل من الناشئين هايكون افضل مليون مره وسؤال اخير لحسين الشحات انتى جايه اشتغلى ايه فى الاهلى

    ضياء الدين حسينضياء الدين حسين15 أيام قبل
  • يا أستاذ اسامه الشناوى حارس كبير بس المفروض ماكنتش يلعب الماتش دا وفعلا نقطة تحول المباراه خروج ديانج ولكن نقول قدر الله وماشاء فعل

    فهمي الفقيفهمي الفقي15 أيام قبل
  • لعب الشناوي موش ظلم، بس من الطبيعي بعد إصابته بكورونا يأخذ راحه هذي المباراة وعلي لطفي اللي يلعب. لأنه بعد كورونا الجسم موش بيرجع لوضعه الصحي الطبيعي على طول

    Abeer HawsawiAbeer Hawsawi15 أيام قبل
  • عذرا أ/ أسامة مع احترامنا لكلام حضرتك الأهلى امس هزمه الغرور والرعونة وغدم السيطرة على اللاعبين يعنى ايه الحارس يسيب مكانه وينزل نص الملعب يشوط فاول وموجود 3 صناع لعب فى الملعب والكورة احتمال ردها 70% لنصف الملعب بداية العودة الاعتراف بالاخطاء

    Abeer ElnawsanyAbeer Elnawsany15 أيام قبل
  • دي مريضه اسمها غندوره

    Mohamed AzmyMohamed Azmy15 أيام قبل
  • ده من جمهور الاهلى مبيطلوش الدبابه عملت وسوت ومفيش فريق فيه اصابات زي الاهلى

    Mohamed AzmyMohamed Azmy15 أيام قبل
  • من قبل ما اسمعك و مش محتاج اسمع تاني سوشيال الاهلي ادارة الاهلي سيئة قوتنا في ضعف الاخرين مش لاننا افوياء و جود موسيماني كمدرب اهانة لتاريخ الأهلي لما يكون الشحات وكهربا وبواليا نجوم الفريق و اغلي لاعيبه يبقي الاهلي في ازمة لما تصرف 30 مليون دولار في سنتين وده حال هجوم الاهلي يبقي فيه شبهة سرقات الاهلي في ازمة اكبر من خسارة ماتش او حتي بطولة السقوط ممكن يكون كارثي

    marwan safwatmarwan safwat15 أيام قبل
  • الكورة مكسب وخسارة ياريت تفهمو كدة انت اخرك قناة على اليوتيوب

    alva alvamohamad192alva alvamohamad19215 أيام قبل
  • يا استاذ اسامه...ياريت موسيماني يلعب باللاعبين الذين لم يشاركوا في المباريات وخاصا في ظل جدول الدوري المضغوط واراحة اللاعبين المجهدين لمباريات افريقيا إحنا حصلنا علي الدوري والكاس وبطوله إفريقيا وأمامنا كأس السوبر الافريقي والمصري و البطولة الأهم وهي إفريقيا اللعيبه مش ألات اللعيبة بشر ولو ظلوا هكذا سنفقد كل شيء نظرا للاجهاد البدني والذهني وهذا يؤثر على التركيز ويؤدي إلى الإصابات إحنا عندنا ٤٢ دوري ولكن عندنا ٩افريقيا بس عليه اراحة اللاعبين وهي البطولة الاهم والمؤهلة لكأس العالم

    Ebrahim ElkhbazEbrahim Elkhbaz15 أيام قبل
  • استاذ احمد كل عام وانتم بخير بانسبة لاصابة الشناوي كان لازم اراحته في فترة النقاهة لانه حارس مرمى اما بالنسبة للتغييرات عند خروج ديانج يقوم الكوتش بوضع اكرم توفيق مكانه وينزل سعد سمير ويلعب رامي ربيعة باك يمين كما ان الشناوي لم يكن هناك داعي للعب الكرة الاخيرة في ظل وجود اثنين لاعبين في وسط الملعب هما عمرو السولية واكرم توفيق. د عبدالواحد غراب

    abdulwahed ghorababdulwahed ghorab15 أيام قبل
  • الفوز والهزيمة شي عادي ومفيش فريق ما بينهزم والاهلي كان ممتاز جدا جدا والشناوي عسل وخطأه مقبول جدا ولا يولام عليه شي عادي جدا

    منوعات أهلاويمنوعات أهلاوي15 أيام قبل
  • بصرحه كل كلامك صح لازم ندعم الشناوى والفريق كله قدر الله وماشاء فعل

    Nahla AbdullahNahla Abdullah15 أيام قبل
  • كان نفسي لما ديانح اتصاب كان يتم تغير مركز الشحات باك يمين و واكرم يروح مكانة ونتمني نشوف الشحات باك يمين هيفيدنا جدا هجوميا

    Mohamed AbdElMalekMohamed AbdElMalek15 أيام قبل
  • السوليه هو السبب فى الجون الاول والتانى كمان بيلعب بغرور وواضح اوى أنه خايف على رجله ومش من الماتش ده ده من قبل كده ولولا ديانج كان السولبه اتفضح دفاعيا من زمان والشناوى وان أخطأ فى الخروج فين الجهاز الفنى بقوله لا ارجع ماتلعبش الفاول

    Mostafa IbrahimMostafa Ibrahim15 أيام قبل
  • كفاية تبريرات!!إحنا بجد محتاجين جناحين سوبر وهداف قوى مش بيلعب بالبركة خايف من الكورة..موسيمانى مدرب الشوط الواحد فقط.جماهير الأهلى بجد قرفت. مجلس الإدارة الوديع المسالم هو كمان.

    Sameh ElsayedSameh Elsayed15 أيام قبل
  • غضب مين الشناوى لما لعب الكورة لماذا لم يرجع

    Alsayed SharafAlsayed Sharaf15 أيام قبل
  • يا كابتن اسامه خالد فطوطه دا هلفوت لا تعطيه اكتر من حقه فهذا جرثومه اما لاعبي الاهلي فطريقة اداء لاعبي الاهلي في مباراة سموحه نرجسيه اوفر

    مصطفى جوهرمصطفى جوهر15 أيام قبل
  • هو احنا مش اتفقنا ان حيكون فيه تدوير بين اللعيبة ليه رجع الشناوى بعد مبارة كويسة للطفى

    Alsayed SharafAlsayed Sharaf15 أيام قبل
  • مباراه عشان نفوق وان اللاعيبه لازم يكون عنده حافز اكبر المثليه والهدوء مش مطلوبه كل الوقت محتاجين وحوش اللي يفقد الكوره كأنه فقد شئ كبير في حياته محتاجين محاربين

    khaled alikhaled ali15 أيام قبل
  • عمرك شفت فريق مابيخسرش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😕😕😕

    Ali islam RharibAli islam Rharib15 أيام قبل
  • افشه هو سبب الخساره

    Aemed ElesryAemed Elesry15 أيام قبل
  • ‏مفيش حارس مرمى في تاريخ الكورة مغلطش، الخطأ وارد جدا من كل عناصر اللعبه، ومش خطأ واحد هيخلي ثقتنا فيك تهتز، انت حارس مصر الاول واحسن حارس في مصر وافريقيا، ماتش وخلص نتعلم منه لكن منوقعش لاعيبتنا لازم نساندهم، الشناوي فرحنا كتير وهيفرحنا اكتر ان شاء الله. 💖✨🦅⚡💝

    Basmala MedhatBasmala Medhat15 أيام قبل
  • هوه في فريق بيلعب عالخسارة ..عجبي

    الصقر الهواريالصقر الهواري15 أيام قبل
  • الاهلي عمل كل حاجه بس التوفيق غاب والحمد لله ع كل شئ

    فهیم الهادیفهیم الهادی15 أيام قبل
  • معلش يا اسامه انا اول ماشفته عرفت اننا مش هنكسب احنا اكتر بطبق العدل عشان كده ربنا بيكرمنا ده راي

    Ahmed HamodaAhmed Hamoda15 أيام قبل
  • مع احترامي للجميع الناس اللي فاهمه كورة مش زعلانه لان الأهلي عمل ماتش كويس جدا بيهاجم طول المباراة والتوفيق كان ضدك لانك كنت موفق في ماتش الزمالك لما ضاعت ضربة الجزاء غير ضغط المبارايات معاك يا أهلي وكفاية حاطين علي الزمالكاوية وتحفيلهم دا عبط وان لم تستحي فاصنع ما شئت

    Moh. Geprel ChemistryMoh. Geprel Chemistry15 أيام قبل
  • يا عم غندور مين و زفت مين زيه زي اي زمالكاوي بيحب يشمت في الاهلي لما يتغلب من فريق تاني

    ابو هبه رفيقابو هبه رفيق15 أيام قبل
  • لا العدل و الظلم موجود فالكورة الشناوى بقاله 9 ايام مبيتمرنش و على لطفى الاجهز على الاقل ياخد ماتش كمان عشان كده ربنا اراد نخسر و السبب يكون الشناوى اصل هى مش عافية

    abdo kingabdo king15 أيام قبل
  • محصلش حاجه الشناوى تفكيره كله كان فى المكسب وبس وخلاص الشناوى أكبر وأعظم حارس مرمى فى مصر

    Amr MangoudAmr Mangoud15 أيام قبل
  • ماتش وخلص محصلش حاجه نخلى بالنا ونبص لقدام معاك يا اهلى

    Amr MangoudAmr Mangoud15 أيام قبل
  • كلامك مش مضبوط يااسامة بالنسبة للشناوى الشناوى مكنش لازم يلعب ويلعب على لطفى وقول بيسومانى كلام يراد بة باطل وكان الشناوى نفسة المفروض هوة اللى يرفض اللعب لغاية مايرد عافيتة وبلاش ندافع عن غلط وفكرة انا اهلاوى بقالى 60 سنة

    Mohamed HabibMohamed Habib15 أيام قبل
  • اللعيبة دخلهم الغرور والانانية واللعب الفردوس وعدم تحمل المسؤلية دة كلى أدى إلى الهزيمة وانا ما بشوفك الالاعب واحد هوة الابيقتا نفسة فى الملعب هوة يانج وهوة اصيب زى ما اصيب على معلول واحنا مش عرفين نبنى هجمة واحدة وقلت الاهداف وكثرة الفرص الضائعة دة كلة سبب اللعب حبة فوق وحبة تحت وربنا يشفى معلول ويستر على يانج تبقى مصيبة

    Mohamed HabibMohamed Habib15 أيام قبل
  • هدف فيه إهانة للاهلى

    هشام محمد النجومىهشام محمد النجومى15 أيام قبل
  • بلاش تبرير الفرقة كانت زفت وذنب على لطفى

    هشام محمد النجومىهشام محمد النجومى15 أيام قبل
  • يا اخى سيبك من الغندور اللى كان سبب رئيسى بتسخينه للجماهير فى شهداء الاهلى ببور سعيد ....انتم عاملين ليه اهميه ...هو مريض وانسحب قدام الاهلى مرتين

    أبو يحيىأبو يحيى15 أيام قبل
  • لا طبعا كلامك غلط وقوف الشناوى ظلم وسؤ تقدير وفرض سيطرة من الشناوى

    محمد سليمانمحمد سليمان15 أيام قبل
  • اسباب الخسارة هو الشناوى بسوء تصرفة...الاهلى كان افضل فى المبارة من مبارة الزمالك ...اما خالد الغندور دا شخص زبالة ولا تعيرة اى اهتمام دا انسان حاقد ويكفى انة زمالكاوى

    علي بيومىعلي بيومى15 أيام قبل
  • الكابتن احمد ارسلت لك قبل رساله طويله من قبل وهذه اخر رساله ارجو الرد عليه برساله اللجنه الكوره ارجو توصيل هذه الرساله هل قطاع الناشئين الذي يخرج منه كوكا والعربي بدر هذا قطاع نجاح ام عن المدرب هل يتم تدريب الاعبين من التسديد خارج المنطقه وهو فقير في وجود حلول هجوميه شاهد هدف سموحه وكورات ايمن اشرف واي باك يمين يلعب المهم الكلام من اللجنه مع المدرب

    aref najjararef najjar15 أيام قبل
  • يارجل اللعب الحلو مش بيأكل ⌚⌚⌚

    فرج عامرفرج عامر15 أيام قبل
  • خالد الغندور اتجنن خلاص ده عادى فريقه لسه مخلص هزيمه وبيحفل عادى

    محمد عبد الدايممحمد عبد الدايم15 أيام قبل
  • كل الدعم للشناوي

    محمد أبراهيممحمد أبراهيم15 أيام قبل
  • كتر هزايم البوابين كيف مستحملين الهزايم دي كلها قدر الله وما شاء فعل

    علاء محمود سمانعلاء محمود سمان15 أيام قبل
  • الأهلي كان حلو جداااااا في ماتش إمبارح في ظل الظروف إللي إحنا فيها دي

    Hesham YehiaHesham Yehia15 أيام قبل
  • أنا مش شايف أي ازمه... دي كورة.. ووارد إن إحنا نتغلب.. واللعيبة وارد إنها تغلط.. وبلاش الحزن إللي علي وشك دا... أنا إللي مستغربله إن نص النقاد الرياضيين ومقدمي البرامج الرياضية عبارة عن مشجعيين مش خبراء كورة ولا عندهم فكر

    Hesham YehiaHesham Yehia15 أيام قبل
  • يا عم انا مين بس من عليه الشماعه هو المفروض كان

    Sayed AbozeidSayed Abozeid15 أيام قبل
  • بس عدم الخميس حقي لعب النهارده سيبك بقى من شغل اللي

    Sayed AbozeidSayed Abozeid15 أيام قبل
  • باقول لك ايه انا مش

    Sayed AbozeidSayed Abozeid15 أيام قبل
  • بص يا استاذ احمد العدل

    Sayed AbozeidSayed Abozeid15 أيام قبل
  • أكيد لازم نزعل ع الخسارة بس مش لدرجة الغضب ضد اللعيبة والمدير الفني

    أحمد الزينيأحمد الزيني15 أيام قبل
  • عادي جدا بردو الاهلي عظيم

    ابو محمود ابو محمودابو محمود ابو محمود15 أيام قبل
  • كلام حضرتك صح مفهوش ظلم لعلي لطفي بس بقالوا اسبوع متمرنش مع الفرقه لياقته الذهنيه والحالة الفيزيائيه له اكيد متأثره كنت شايف انه لو ريح الماتش ده هو الاختيار الافضل

    ahmed albermawyahmed albermawy15 أيام قبل
  • هو الأهلي مش ينهزم لا طبعا كل الفرق الكبيرة بتتغلب والنهارده مش يوم الفريق وانشاء الله القادم احسن جمهوره دا حماه في الحلوة والمرة معاه

    زين النوادي Wataniaزين النوادي Watania15 أيام قبل
  • قدر الله وما شاء فعل... مباراة للنسيان ياريت نشوف الأخطاء ايه ونتعلم منها •

    Ahmed GamilAhmed Gamil15 أيام قبل
  • الحمد لله عااااش الاهلي

    Khaled Hammuoda HammoudaKhaled Hammuoda Hammouda15 أيام قبل
  • انا نفسى اى حد بيتكلم على لاعيبه الاهلى يحط نفسه مكانهم من ضغط مباريات بشكل مش طبيعى لسفر كل يوم والتاني لاصابات ملهاش عدد لاهم لاعيبه عندك والناس لازم تفتكر ان الشناوى ده هو اللى جبلنا برونزيه العالم وهو اللى شالنا فى مباريات حاسمه ده غير انه راجع من كرونا اهدو كده احنا الاهلى مهما حصل واقفو جنب فرقتكو ومتسمعوش للمحبطين

    سماح مجديسماح مجدي15 أيام قبل
  • حينما يتطاول تللك الاشكال القذرة علي اساطير اهلاوية وزملكاوية بدون رادع اعرف ان الرياضة رايحة فى ستين داهية

    Basel ElneanaeyBasel Elneanaey15 أيام قبل
  • قدر الله وماشاء فعل والقادم افضل باذن الله سبحانه وتعالى

    اشرف ياسيناشرف ياسين15 أيام قبل
  • لا أبرر الهزيمة ولا أتهم أحد... ولكنني حزين أكثر من حزني عند هزيمة صنداونز الشهيرة

    DR Mostafa DowidarDR Mostafa Dowidar15 أيام قبل
  • موسمانى دماغه ناشفه مصمم علي التغيرات الغلط ناصر ماهر وكهرباء طلوع حسين الشحات غلط وكهرباء فرض

    خالد خلفخالد خلف15 أيام قبل
  • ياعيني معلش هتعيط دلوقتي ليه ياابو وشين وش في اليوتيوب ووش في القناة ع العموم خليك في كارك مش انت فني كهربا ايه علاقتك بالاعلام اصلا

    Basel ElneanaeyBasel Elneanaey15 أيام قبل
  • أخ الفاضل احمد اسامه مع كامل احترامي لك كنت افضل ان تقول مشاركت الشناوي هي حق اصيل للمدير الفني فقط ولا دخل لمجلس الإدارة وهذا هو الصح وما عهدناه في جميع مجالس اداره النادي الأهلي لا تدخل في أعمال وآراء المديرين الفنيين وتبريرك هذا لا منطق له وهذا رأيي انا اهلاوي منذ خمسين عام الشناوي وجوده في المباراه خطأ أولا لانه غير مهيئ بعد الأصابه بالكورونا وثانيا انه وسوس اليه الشيطان فجعله مسخ من مايكل نوير وثالثا المدير الفني ظلم علي لطفي رابعا ما بنيا ع باطل فهو باطل ، إكرامي كان الأول وأصبح الشناوي وجائت فرصته وها نحن نقتل فرصه حقيقه تجعل علي لطفي حارس مرمى قوي في المستقبل ، كنت اود من أعضاء الجهاز الفني بنصح موسيماني و بالاخص مشيل ينكل بمشاركة علي لانه مدرب حراس المرمي لجميع حراس في النادي الأهلي وليس لشناوي فقط . واخيرا محمد عبد الوهاب رحمه الله كان من احسن ماجاء في تاريخ مصر في مكانه و شوط الضربات الثابتة في المنتخب وفي الاهلي في وجود ابو تريكه رحمه الله عليه وعلي امواتنا أجمعين ومع ذلك لم يقف الاهلي واستمر صدقني يا صديقي غرور محمد الشناوي جعلنا اليوم خاسرون العمل لا مجامله فيه ابلغ هذا الي موسيماني وبلغ فائق احترامي وتحياتي وسلامي لمعشوقي الكابتن محمود الخطيب قدر الله وما شاء فعل الدوري اهلاوي بأذن الله فوق الجميع الأهلي بمن حضر وليس بمن جمل

    ياسين عماد الدينياسين عماد الدين15 أيام قبل
  • الشناوي اخطاء خطأ فادح جدا بس الحمد لله على كل شيء اكرم توفيق وقفشه وكهربا كانو مش مركزين خالص

    رضا احمدرضا احمد15 أيام قبل
ARworlds