عقدة الاهلى تفقد مجلس ادارة المصرى صوابه واول شخص يحصل على قلادة الاهلى الذهبيه ومحرز يدخل التاريخ

2021/04/28
59 727 عدد المشاهدات

#قذائف_اسامه #احمد_اسامه #الاهلى
حسابى الشخصى تويتر
twitter.com/ebnosamaaa
حسابى الشخصى فيس بوك
facebook.com/ahmed.ossama.no1

تعليقات
  • دى حتبقى مشكله القلاده دى وناس كتير حتزعل

    حماده احمدحماده احمد4 أيام قبل
  • عصابه وقتله

    Zeyad SamyZeyad Samy5 أيام قبل
  • الهم اغفر لهو وارحمه هوا يتاهل

    Esam Abo GomuaEsam Abo Gomua6 أيام قبل
  • القلاده لرمز الوفاء للنادى الشهداء عبدالوهاب ربنا يغفر لهم ويحرمهم ويسكنهم فسيح جناته

    Samah AlsabaghSamah Alsabagh7 أيام قبل
  • انا امنحها للكابتن فاروق جعفر لأنه فضح تاريخ الزمالك مع حكام أفريقيا بنالتي ولا طرد

    omar shekoomar sheko7 أيام قبل
  • أتمني اهدائها لاسم شهداء مذبحة بور سعيد

    أغرب الحكايات مع عادل عثمانأغرب الحكايات مع عادل عثمان7 أيام قبل
  • ابو تريكه أكيييبيببببد

    علاء حلاعلاء حلا7 أيام قبل
  • أسامة حبيبي...لماذا لم تأتي على ذكر الفعل المشين برصد معتوهي ذلك المجلس العفن ٤٠ ألف جنيه مكافأة أستثناءية (أكبر مكافأة لمباراة...بل ولبطولة...بتاريخ ذلك النادي على الإطلاق) حال الفوز على النادي الأهلي؟؟؟!!! ذلك الخزي والعار على هذا المجلس..وكأن الأهلي هذا نادي إسرائيلي..وكأنهم يهود..وكأن تلك المباراة ب "٣٠" نقطة...وتحقق لهم ١٠ بطولات مجتمعة...وكافة مباريات المنافسين الأخرين ب ٣ نقاط فقط!!! ولماذا لم يتم رصد مثل تلك المكافأة من قبل هؤلاء الأقزام الأنجاس الحقودين المعتوهين ذوي النفوس السوداء (على الأهلي فقط!) نظير الفوز على الزمالك أو بيراميدز؟؟؟!!! قذارة ونجاسة وغل وحقد تقدح به هذه العقول الزبالة والنفسيات العفنة...لعنة الله عليهم ليوم الدين...فأقرانهم من أنجس الكائنات المتسلقة هم من تسبب في مذبحة ال ٧٢ شهيد (رحمة الله عليهم)...وهذة الأشكال العفنة ستتسبب في كارثة أتية أكبر وأعظم...والله المستعان على ما يصفون!

    Ahmed GhanemAhmed Ghanem7 أيام قبل
  • "العطرسه"😱دي كلمة شهيرة ومعروفة جدا في اللغة البورسعيدية اللاوندية الخزعبلية اللوزعية المهلبية! معقولة لا تعرفها يا أسامة😱؟؟؟!!! "إنجليزي دا يا مرسي"؟؟ طب إذبلها😟🤪🤯!!!!!

    Ahmed GhanemAhmed Ghanem7 أيام قبل
  • محمد عبدالوهاب الله يرحمه ويسكنه فسيح جناته كابتن حسن حمدي و ابو تريكه

    Mohamed AliMohamed Ali7 أيام قبل
  • يا جمدانك يا يابو حبيبة وانت متعب ...برنس والله 👍👍👍

    محمد يسريمحمد يسري7 أيام قبل
  • الله يرحمك يامحمد عبدالوهاب ويغفر لك

    66791160 010 محمد66791160 010 محمد7 أيام قبل
  • ارشح محمد محمد محمد ابو تريكة .....دون منافس

    Abdelraheem HusseinAbdelraheem Hussein7 أيام قبل
  • محمد ابو تريكه

    mohamed mahmoudmohamed mahmoud7 أيام قبل
  • الله يرحمك يا محمد يا عبد الوهاب رحمه واسعه 🤲🤲🤲🤲

    الحب كلهالحب كله7 أيام قبل
  • عم حارس ثم وليد سليمان

    Amr YmanyAmr Ymany7 أيام قبل
  • اصل الباشا زعلان ان المصري بيلعب برا بورسعيد و ناسي المجزرة اللي كان لازم على اثرها يتشطب نادي المصري نهائيا من الكورة

    Abdulrahman AttiaAbdulrahman Attia7 أيام قبل
  • المسؤولين عن النادي المصري نسيوا مذبحة بورسعيد وان التصعيد يزيد الاحتقان ولابد من معاقبته وعلي الأهلي أن يقاضيه

    Yasser MortadaYasser Mortada7 أيام قبل
  • أبو تريكة.

    A MonemA Monem7 أيام قبل
  • ابو تريكه

    MR BOOMMR BOOM7 أيام قبل
  • محمد ابو تريكه

    Mohamed HassaneinMohamed Hassanein7 أيام قبل
  • محمد عبدالوهاب وتريكه ووليد. سليمان

    Mohamed MashourMohamed Mashour7 أيام قبل
  • ربي يرحمك يا محمد عبد الوهاب

    khalil edwankhalil edwan8 أيام قبل
  • يا عزيزي كلنا الجنايني

    Amr SamirAmr Samir8 أيام قبل
  • ابو تريكه

    Hassan AmanHassan Aman8 أيام قبل
  • شدوا حيلكم وصولا إلى ال٢٠٠الف

    Hassan AmanHassan Aman8 أيام قبل
  • اللاعبين المستحقين هم :- (محمد عبدالوهاب) الذي توفى أثناء التمرين في النادي الأهلي .. و(ثابت البطل) الذي أفنى عمره وحتى آخر قطرة من دمه في خدمة النادي الأهلي .. و(محمود مختار التيتش) الرمز العظيم للنادي الأهلي أعتقد هؤلاء الثلاثة هم الأكثر استحقاق لقلادة النادي الأهلي العظيم العريق الكبير نادي القرن وكل قرن إن شاءالله تعالى

    ahmed hassaninahmed hassanin8 أيام قبل
  • هو مش فى قانون الحكام ماشيه بيه نجيبه يفصل بين الاهلى والانديه المصريه علشان نرتاح من الهبد ده

    Last KingLast King8 أيام قبل
  • شهداء الاهلى ال 72يستحقون القلادة

    عبدالمجيد العوامىعبدالمجيد العوامى8 أيام قبل
  • الشيخ طه اسماعيل يستحق كل التقدير ويستحق القلادة

    عبدالمجيد العوامىعبدالمجيد العوامى8 أيام قبل
  • كابتن بيبو المايسترو صالح سليم

    مريم الجبالىمريم الجبالى8 أيام قبل
  • عسل ، بلاش عطرسة 😂

    ashraf nagiaashraf nagia8 أيام قبل
  • الله يرحم ثابت البطل ومحمد عبد الوهاب ورموز كتييير جدا جدا اهلاوى أنا والفخر ليا يا عظيم يا اهلى

    atef ubercareematef ubercareem8 أيام قبل
  • يوجد الكثير من ابناء الاهلى المخلصين ولاكن لازم ندعم كابتن ربيع ياسين علشان تاريخه المحترم مع النادى الاهلى والمنتخب الوطنى

    osama gamalosama gamal8 أيام قبل
  • الشيخ طه،، المرحوم محمد عبد الوهاب،، ثابت البطل،، صفوت عبدالحليم،، مصطفى عبدوة،، حسن حمدى،، حسن مصطفى،، مصطفى مراد

    Amgd AliAmgd Ali8 أيام قبل
  • المهندس عدلى القيعى و مصطفى كمال فهمى

    Sameh ElsayedSameh Elsayed8 أيام قبل
  • ايه جكاية العطرسة دي يا كابتن احمد. هي دى بنت عم الغطرسة

    Mahmoud AsfourMahmoud Asfour8 أيام قبل
  • الله برحمة محمد عبد الوهاب القلادة لأبو تريكة

    Sayed OssmanSayed Ossman8 أيام قبل
  • استاذ أحمد المثل الدارج يقول (قالوا لفرعون أيش فرعنك) النادي المصري والذي لن ينسي له جمهور الأهلي انه تسبب في إستشهاد 74 من ابنائهم كل ذنبهم أنهم شجعوا فريقهم وهو النادي الذي هدد مسؤلوه بأنهم سيلعبون في دوري اسيا لو عوقب ناديهم بالهبوط عقب المجزره وهو النادي الذي أطفأت انوار ملعبه عمدا ليقتل جمهور الأهلي بدم بارد, ماذاتنتطر من مسؤلين فيه وفي محافظته أقل من أن يعد لاعبيهم بالأموال لو هزموا الأهلي وقد رأيت عنف لاعبيه ضد لاعبينا ولا تعليق علي اللغة العربية التي اهانها نائب رئيس مجلس إدارة النادي المصري اما قلادة النادي الأهلي الذهبية فيستحقها الشيخ طه اسماعيل و بعده المجري مصطفي عبده مع خالص تحياتي لشخصك الكريم

    Mohamed El GarhyMohamed El Garhy8 أيام قبل
  • عادل الغضبان قاتل قاتل قاتل

    عادل ابو الليلعادل ابو الليل8 أيام قبل
  • طه اسماعيل وثابت البطل وتريكة وحسن حمدي

    عادل ابو الليلعادل ابو الليل8 أيام قبل
  • ان شاء الله فوز الاهلي علي طول. علي المصري

    مصطفى قاضيمصطفى قاضي8 أيام قبل
  • أبوتريكة احق بالقلاده الذهبية

    عادل ابو الليلعادل ابو الليل8 أيام قبل
  • أبو تريكه

    Hany FawzyHany Fawzy8 أيام قبل
  • الله يرحمه ويغفر له ويصبر قلب امه واجعل مثواه الفردوس الأعلى من الجنة يارب

    Mohy ElbrolosyMohy Elbrolosy8 أيام قبل
  • لازم يكون فيه عقاب رادع للمسولين عن الرياضه والاعلاميين اللى باستمرار يبثوا الفتنه بين الجماهير بكلام مغلوطلمصالح شخصيه يصل العقاب للعزل والسجن البلد مش ناقصه افتهريج ده

    Azza HasanAzza Hasan8 أيام قبل
  • المصري ناااادي الحقد والحسد التاني بعد ناااادي البوابين

    abo karimabo karim8 أيام قبل
  • المصري ناااادي أبنااااء حلبيه المهلبيه 😂🤣😅

    abo karimabo karim8 أيام قبل
  • الشهيد محمدعبدالوهااااب المحب للنادى الأهلي مااااا على نجييييل مختاااار التتش الأهلييييي فووووووق الجميييييييع

    abo karimabo karim8 أيام قبل
  • انت عباره عن حاجه مستفزه

    ابو خالدابو خالد8 أيام قبل
  • ك محمد عبد الوهاب رحمة الله عليه🤲

    Samy El-MasrawySamy El-Masrawy8 أيام قبل
  • هو عشان حضرتك اهلاوي تغلط في الناس يعني بالطريقه دي

    ابو خالدابو خالد8 أيام قبل
  • انت طريقتك مستفزه ومتعجرف

    ابو خالدابو خالد8 أيام قبل
  • ابناء أبو العربي ليس عليهم حرج..ماشي يا أبو العربي الكورة تسلل واللي مع اهلك أعمله..

    Gorgaziz AlrokaGorgaziz Alroka8 أيام قبل
  • كابتن حسن حمدى

    Ayman SalehAyman Saleh8 أيام قبل
  • انا معاك يااستاذ اسامة في تكريم الابن البار محمد عبد الوهاب رحمة الله عليه والذي كان نموجا رائعا ومنحه قلادة الاهلي الذهبية

    mahrous assalmahrous assal8 أيام قبل
  • عضو مجلس العار اللي بيتكلم ده حسيت عربجي بيتكلم مع احترامي للعربجي

    Mohamed SabryMohamed Sabry8 أيام قبل
  • وسام القلاده لعم حارس

    Ragab AliRagab Ali8 أيام قبل
  • المرحوم ثابت البطل والمرحوم محمد عبدالوهاب

    Ahmad AdelAhmad Adel8 أيام قبل
  • ابو تريكة طبعا

    Ali SalamaAli Salama8 أيام قبل
  • القتلة.. وعلى رأسهم هاني أبو ريدة.

    mahmoud solimanmahmoud soliman8 أيام قبل
  • كمان البطل ثابت البطل يستحق القلادة الذهبية

    Hossam AnwarHossam Anwar8 أيام قبل
  • ابو. تريكة. د. عمر. والقلادة. الزبالية. لسفاحين. بور. سعيد. ولزعيمهم. اتو. ريدة. او. ابو. العربى. دعمر.

    Omar ElkadyOmar Elkady8 أيام قبل
  • بالناسبة للألفية الحالية وليد سليمان

    ماهر صابرماهر صابر8 أيام قبل
  • أبوتريكة

    Abdallah FaseehAbdallah Faseeh8 أيام قبل
  • طبعا محمد عبدالوهاب اللهم ارحمه وارحم امواتنا جميعاً

    فتحى محمدفتحى محمد8 أيام قبل
  • المفروض طالما هناك قلادة ذهبية.. فهناك فضية وبرونزية.. وهنا يمكن منح الفضية لاسم ثابت البطل.. اسم طارق سليم.. اسم امينة محمود.. اسم نفيسة الغمراوى.. الاختيارات كثيرة لت يكفيها تعليق

    Asharf Zain elabdeenAsharf Zain elabdeen8 أيام قبل
  • اسم صالح سليم.. حسن حمدى.. اسم أمين شعير..

    Asharf Zain elabdeenAsharf Zain elabdeen8 أيام قبل
  • لا اعتقد ان القلادة الذهبية تمنح لأي لاعب كرة مهما كان لانه في النهاية يلعب ويحصل على مقابل... اما نموذج مثل المستشار محمود فهمي فقد خدم الاهلي ل٥٠ سنة في اكثر من مكان بدون اي مقابل وهؤلاء من يستحقون مثل هذا التكريم

    mohamed ramadanmohamed ramadan8 أيام قبل
  • أرشح للقلادة الذهبية ممن هم على قيد الحياة (مع الاحتفاظ بالألقاب): حسن حمدي، عدلي القيعي، محمود الخطيب، مصطفى مراد فهمي

    ahmedsaid28ahmedsaid288 أيام قبل
  • (1) شهداء الأهلى ♥ (2) محمد عبد الوهاب♥ (3) مانويل جوزيه ☆ (4) أبو تريكة ★ ♥ (5) إدارة الأهلى ⍟ (6) جمهور الأهلى الوفى ✬ღ

    M O H A M E D - M A N S O U RM O H A M E D - M A N S O U R8 أيام قبل
  • الأهلى كيان

    الدسوقي ابراهيمالدسوقي ابراهيم8 أيام قبل
  • يا ابوحميد اعلم ان كل مصاب بفيرس الشنكيح لايوجد لديه صواب لانه بيضرب المخ مع المخيخ واشد الاعراض تهتك فى الانا

    alnsr redalnsr red8 أيام قبل
  • كمان ياقتلة يامجرمين استاد الاهلي ايه اللي حارق قلوبكم والله عالم كلاب

    hala abdelahhala abdelah8 أيام قبل
  • مجدي عبد الغني تعبان هو الحرامي ده مش المفروض يكون في السجن

    hala abdelahhala abdelah8 أيام قبل
  • ياترى الباشا المحافظ هيدي المكافأت دي هيعملوها لما يلاعب الزمالك

    hala abdelahhala abdelah8 أيام قبل
  • هو ده المصري البورسعيدي مش هيتغير مرضى فشلة قتلة دم ٧٤ شاب اهلاوي في رقبتهم ليوم الدين

    hala abdelahhala abdelah8 أيام قبل
  • مدحت شلبي: "موسيماني شاطر أوي في الكلام.. ومكسبش الدوري أو أبطال أفريقيا بالمعنى الحقيقي" هجوم ناري من رضا عبد العال على موسيماني "جي ينصب علينا وقمصان هو صاحب تبديل اكرم" بقلب في الفيديوهات لقيت العالم دي بتهرتل دة غير شوية اشكال تانية هو طبيعي في الوقت دة فاكر لما قولتلك قناة الاهلي محتاجة حد يرد ويكلم بنفس اللغة دي

    tamer elshinawytamer elshinawy8 أيام قبل
  • اللة عليك سيف ودراع الاهلوية ربنا يحميك

    Ibrahim AliIbrahim Ali8 أيام قبل
  • ياريت يبقي في لجنة تختار من 3-5 تصميمات لشكل استاد الأهلي وبعدها يتعمل استفتاء لجمهور الأهلي لأختيار الشكل النهائي اللي يحبوه الماكيت اللي كان معروض من كام سنة في فرع زايد ما كانش حلو اقترح نبص علي شكل استاد أنطاليا سبور التركي في مدينة أنطاليا وخاصة الداير الأحمر العلوي اللي فية يكون أساسي في أي تصميم

    Bakr ShafeiBakr Shafei8 أيام قبل
  • صباح الخير على حضرتك وعلى مستمعينك الكرام كابتن اسامة القلادة الذهبية فى رايى المتواضع تهدى لابو تريكة الذى دوما يثبت ولائه للنادى الأهلى

    attaalla youssefattaalla youssef8 أيام قبل
  • محمد ابو تريكه محمد عبدالوهاب

    Hamada AhmedHamada Ahmed8 أيام قبل
  • يبوحميد عاوز اعرف هو ليه قناة الاهلي مبتردش علي اللي بيتقال في قناة الزمالك

    عمار عمارعمار عمار8 أيام قبل
  • هو احنا ناقصين لخبطة في الكلام علي راي الفنان محمد سعد

    amola amolaamola amola8 أيام قبل
  • موتوا بغيظكم

    amola amolaamola amola8 أيام قبل
  • أكثر اللاعبين "الأحياء" الأحق بالقلادة الذهبية هو محمد أبو تريكة

    Gehad MohamedGehad Mohamed8 أيام قبل
  • الاستاذ طارق عجمية ده لا يفقه اى شئ زيه زى بتوع البليلة

    Ali HassanAli Hassan8 أيام قبل
  • كانوا فين لما أمام عاشور بثق في وشهم وقلهم هتنزلوا درجه تانيه

    Taha AwadTaha Awad8 أيام قبل
  • الكايتن محمد عبدالوهاب الله يرحمه

    Mohammed SalahMohammed Salah8 أيام قبل
  • - اَللّهُمَّ اجْعَل لى نَصيباً مِنْ كُلِّ خَيْرٍ تُنْزِلُ فيهِ، بِجُودكَ يا أجْوَدَ اْلأَجْوَدينَ وأذِقْنى فيهِ حَلاوَةَ ذِكْرِكَ، وأَدآءِ شُكْرِكَ وَاحْفَظْنى فيهِ بِحِفْظِكَ يا أرْحَمَ الرّاحِمينَ اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فيهِ مِنَ عبادِكَ الصّالحينَ القانتين المُسْتَغْفِرينَ الْمُقَرَّبينَ اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فيهِ مِنَ الْمُتَوَكِّلينَ عَلَيْكَ الفائِزينَ لَدَيْكَ الْمُقَرَّبينَ َإليك وزَحْزِحْنى فيهِ عنْ مُوجِباتِ سَخَطِكَ اَللّهُمَّ أعِنّى على صِيامِه وقِيامِهِ بِتَوْفيقِكَ يا هادِى المُضِلّينَ.

    ربے اسئلک رضاک والجنه.ربے اسئلک رضاک والجنه.8 أيام قبل
  • محمد عبد الوهاب رحمه الله

    Mohame AbdullahMohame Abdullah8 أيام قبل
  • اكيد محمد عبد الوهاب الحمد لله اننا بنعلب على ارض محايده بيشتعللوا جماهير المصرى ضد الاهلي

    Sanaa RaslanSanaa Raslan8 أيام قبل
  • كان لازم اول قلادة تكون لشهداء النادي من جمهوره العظيم تحية للشهداء الله يرحمهم برحمته الواسعة

    زين النوادي Wataniaزين النوادي Watania8 أيام قبل
  • اولا كل سنه وانت والاسره بخير ثانيا انا ضد منح القلاده لاحياء لان الانسان مشروع خائن حتى يموت ثالثا اؤيد منحها للمرحوم بإذن الله محمد عبدالوهاب

    هشام عبدالستارهشام عبدالستار8 أيام قبل
  • اولا كل سنه وانت والاسره بخير ثانيا انا ضد منح القلاده لاحياء لان الانسان مشروع خائن حتى يموت

    هشام عبدالستارهشام عبدالستار8 أيام قبل
  • ابو تريكه

    aref najjararef najjar8 أيام قبل
  • الي زي هاشم وحلبية حد بيصدقهم من جمهور بور ....... ولا هما شوية زلنطحيه بيحاولوا يداروا علي فشلهم نفسي اعرف فين الدولة من الكلاب الي بتحاول تشعل الفتن بين الجماهير نفسي والله اللهم اني صائم

    محمد حبيبيمحمد حبيبي8 أيام قبل
  • ياراجل واحد بيقول اوفسيت عاوزه يعرف الاوفسايد من الهدف السليم ياعم ده واحد ظياط اهبل

    ياسر الشخيبى تويت الشخيبىياسر الشخيبى تويت الشخيبى8 أيام قبل
  • حبيبي يا كابتن أحمد أسامه والكابتن محمد ابوتريكه يستأهل كل خير

    محمود ادممحمود ادم8 أيام قبل
  • كابتن طة اسماعيل

    Ma MoazMa Moaz8 أيام قبل
ARworlds